Porin Suomalaisen Klubin yhdistys

Porin Suomalaisen Klubin yhdistyksessä on jäsenenä noin 500 arvostettua yhteiskunnallista vaikuttajaa. Pitkällä toiminnallaan yhdistys on osoittanut kestävän elinvoimansa, kehittymiskykynsä ja tarpeellisuutensa Porin seudun elinkeinoelämässä.

Yhdistyksemme toimintaan kuuluu monipuolista ohjelmaa kulttuurin ja harrastusten aloilta. Jo vakiintuneiksi ovat muodostuneet mm. teatterimatkat ja golfkilpailut, jotka perinteisesti kiinnostavat aktiivisia jäseniämme. Lisäksi vuosittain järjestettäviä perinteisiä tapahtumia ovat Itsenäisyysgaala, blini-ilta ja jazztapahtuma Klubin puutarhassa.

Yhdistys ja sen jäsenistö kokoontuvat viihtyisässä klubitalossa Porin Etelärannassa. Klubi on paikka, jossa on helppo luoda yhteyksiä eri yhteiskunnan ja talouselämän vaikuttajiin. Siellä voi myös rentoutua vapaan seurustelun ilmapiirissä ja nauttia klubiravintolamme herkullisista ruuista. Ravintolamme on jäsenien lisäksi kaikkien porilaisten tyylikäs ruokailu- ja juhlapaikka.

Yhdistyksen säännöt vuodelta 1950 sanovat näin: Yhdistyksen jäseneksi pääsee henkilö, jonka joku yhdistyksen jäsen on johtokunnalle jäsenehdokkaaksi ilmoittanut, ja jonka johtokunta yksimielisellä päätöksellään jäseneksi hyväksyy.

Porin Suomalainen Klubi Ry:n kunniapuheenjohtajia on Teijo Virtanen. Kunniajäseniä ovat Kari Sarpila, Ilkka Karumo, Lauri Merivirta, Raino Wasama, Jyrki Paavola ja ​​​​​​​Timo Santavuo.